  • 1. Data: 2003-05-13 06:05:27
    Temat: Wniosek o prawo jazdy
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    Witam,
    Prawie 2 miesiące temu zlozylem wniosek o wydanie prawa jazdy (poprzednie
    stracilo ważność). Wczoraj mi przyszło wezwanie o ponowne złożenie wniosku a
    jako powód podano że 'poprzedi wniosek to ksero'.
    Wydaje mi się to kompletną bzdurą. Czy mam obowiązek składać wniosek na
    oryginalnym druku urzędowym?

    Wiadomo że muszę tam jechać i pewnie następne 2 miesiące czekać ale jestem
    ciekawy czy rzeczywiście jest taki przepis?

    Maciek

  • 2. Data: 2003-05-13 10:40:14
    Temat: Re: Wniosek o prawo jazdy
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Maciek" <i...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Wiadomo że muszę tam jechać i pewnie następne 2 miesiące czekać ale jestem
    > ciekawy czy rzeczywiście jest taki przepis?

    Weź wniosek z dowolnego wydziału komunikacji, wypełnij i wyślij im pocztą
    (nie zapomnij nakleić znaczka za 5 zł opłaty skarbowej)
    Dopisz tylko pismo, że opłata 70 zl została wniesiona, i jest to odpowiedź
    na pismo takie to a takie.
    Jak masz to dorzuć im oryginał tej opłaty do koperty, tylko wcześniej sobie
    skseruj, jakby coś na poczcie miało zginąć.

    Potem tylko będziesz się musiał pofatygować po odbiór.
    Ja tak zrobiłem i nie było przeszkód.
    Za dwa tygodnie mam zadzwonić zapytać, czy już jest, to wtedy pojadę
    odebrać.