  • 31. Data: 2010-04-09 07:42:34
    Temat: Re: podanie praktyk allegro w watpliwosc
    Od: Robert <r...@a...brak>

    to wrote:
    > Z punktu widzenia myślącego sprzedającego jest to zaleta. Za symboliczną
    > opłatą dostaje narzędzie umożliwiające wygodne przesyłanie pieniędzy, co
    > może rozszerzyć grono klientów (np. o tych z zagranicy). Na ebayu wielu
    > sprzedających w ogóle nie chce przyjmować wpłat inną metodą niż paypalem,
    > ale u nas oczywiście wdrożenie tej wygodnej i bezpiecznej dla obu stron
    > metody płatności jest przez niektórych postrzegane jako zamach na wolność.

    Aha, aby nie było: Paypal nie jest przymusowy i nikt sprzedawców nie
    zmusza do jego używania (paypal jest własnością ebay.com). Widocznie tam
    też są sprzedawcy, jak to określiłeś, "mentalnie lokujący się w rejonach
    średniowiecznego bazaru gdzie płaciło się świniakami i zbożem", i ebay
    nie ma nic przeciwko temu aby korzystali z ich portalu i sami
    podejmowali decyzje odnośnie sposobu prowadzenia własnej działalności.

    Robert

  • 32. Data: 2010-04-09 09:24:46
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Robert" <

    > Sprzeciw jest jak najbardziej zrozumiały. Niezrozumiałe jest zmuszanie do
    > użycia czegoś. Opcjonalne PzA nie chwyciło i nie było zwrotu z inwestycji.
    > Reklamy na nic się zdały. Ludzie nie kupili tego i mieli prawo. Co zrobić?
    > Zmusić! :)

    w sumie nie jest dokońca tak, bo opcja PZA pokazuje się wprawdzie
    obligatoryjnie
    (przedający ma w ten sposób obowiązek dania takiej możliwości)
    ale kupujący ma nadal wybór sposobu zpłaty międzyprzelewem na konto
    sprzedającego a PZA.
    tyle żesprzedajcy nie ma na to żadnego wpływu, a to on jako powiedzmy DG
    może mieć kłopoty

    macso

  • 33. Data: 2010-04-09 18:40:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...oniet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprzedającego a PZA.
    > tyle żesprzedajcy nie ma na to żadnego wpływu, a to on jako powiedzmy DG

    O ile jestem w stanie zrozumieć opór przeciwko przetrzymywaniu przez
    ALLEGRO środków finansowych, to jakoś nie bardzo widzę powód do wywoływania
    niepokoju od strony Działaności Gospodarczej. Możesz wyjaśnić jakież to
    komplikacje i zawirowania może spowodować? Pytam, bo nic nie przychodzi mi
    do głowy?

  • 34. Data: 2010-04-10 00:59:37
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

> [...]
    > wywoływania niepokoju od strony Działaności Gospodarczej. Możesz wyjaśnić
    > jakież to komplikacje i zawirowania może spowodować? Pytam, bo nic nie

    temat omwiany jest aktualnie na grupie o podatkach
    nie chce mi się powtarzać

    macso

  • 35. Data: 2010-04-10 08:28:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Robert Tomasik"

    > temat omwiany jest aktualnie na grupie o podatkach
    > nie chce mi się powtarzać

    Szkoda. A możesz podrzucić temat tamtego wątku? Grupy podatkowej nie czytam
    regularnie, ale mam ją w czytniku. Przejrzałem ostatnie kilkaset postów i
    nie znalazłem tego wątku. Pewnie jest, ale przeoczyłem.

  • 36. Data: 2010-04-10 08:50:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 10:28:08 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Szkoda. A możesz podrzucić temat tamtego wątku? Grupy podatkowej nie
    > czytam regularnie, ale mam ją w czytniku. Przejrzałem ostatnie kilkaset
    > postów i nie znalazłem tego wątku. Pewnie jest, ale przeoczyłem.

    "zwolnienie z kasy fiskalnej a allegro"