    From: maho <m...@N...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: poczta i otwarta paczka
    Date: Mon, 06 Mar 2006 14:19:38 +0100

    Witam

    Zamówiłem na Amazonie książkę. Przyszła paczka. Odebrałem na poczcie.

    Zauważyłem, że jest obklejona taśmami firmowymi Poczty Polskiej. Po
    rozpakowaniu w domu, zobaczyłem że taśma oryginalna pod spodem jest
    rozcięta.

    Więc jest oczywiste że na naszej poczcie ktoś sobie to otworzył, i potem
    zakleił swoją taśmą.

    Nie robiłem z tego, jako że nie miałem czasu, w paczce nie było nic
    szczególnie wartościowego a też i pierwszy raz z czymś takim się spotykam.

    Ale jest dla mnie oczywiste że coś tutaj nie jest w porządku.

    Czy jakbym w przyszłości miał ochotę dochodzić swoich praw to....

    1. czy słusznie uważam że naruszone zostało tutaj prawo?

    2. czy jeżeliby musieli otworzyć paczkę (np. jakieś względy
    bezpieczeństwa, coś im "tykało" w środku itd...) to muszą mieć na to
    jakiś protokół komisyjnego otwarcia paczki?

    3. czy takie coś się kwalifikuje do wzywania policji?

    pozdrav

    maHo