  • 1. Data: 2003-08-11 08:10:52
    Temat: po co KSIĘGA WIECZYSTA!?
    Od: "aloha" <a...@N...gazeta.pl>

    Tak sie zastanawiam, bede kupowac nieszkanie, czy zakladac księge czy dac
    sobie spokoj?

  • 2. Data: 2003-08-11 08:17:20
    Temat: Re: po co KSIĘGA WIECZYSTA!?
    Od: Dredd<...@...pl>

    Wybór masz tylko wówczas gdy kupujesz spółdzielcze prawo do lokalu.
    Gdy kupujesz odrębną własność lokalu założenie księgi jest
    obowiązkowe bo bez wpisu do niej faktu nabycia przez ciebie lokalu
    jego własność na ciebie nie przejdzie
    A więc zakładam że kupujesz mieszkanie spółdzielcze.
    Jeśli na kredyt hipoteczny to znów założenie KW cię nie ominie
    (inaczej nie ustanowisz hipoteki na rzecz banku).
    Jeśli za gotówkę , to zakładać nie musisz

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-08-11 08:26:43
    Od: "aloha" <a...@N...gazeta.pl>

    Dredd<...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > (inaczej nie ustanowisz hipoteki na rzecz banku).
    > Jeśli za gotówkę , to zakładać nie musisz

    dzieki za info, a jesli juz bym miala wybor czy zakladac czy nie, to
    zakladac??

    AM

  • 4. Data: 2003-08-11 08:31:46
    Od: Dredd<...@...pl>

    Są to oczywiście dodatkowe koszty, ale ja osobiście dla
    bezpieczeństwa bym założył (wpis do KW umacnia dowodowo Twoje
    prawa do lokalu). Możesz też założyć jeśli przewidujesz że w
    przyszłości będziesz zadłużać się pod to mieszkanie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2003-08-12 08:23:29
    Od: "aloha" <a...@N...gazeta.pl>

    Dredd<...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > prawa do lokalu). Możesz też założyć jeśli przewidujesz że w
    > przyszłości będziesz zadłużać się pod to mieszkanie

    dzięki za informacje

    AM