  • 1. Data: 2004-03-01 21:02:39
    Temat: plyta glowna w serwisie
    Od: "Will Hunting" <m...@i...pl>

    czekam juz ponad 21dni na odbior plyty glownej na gwarancji z serwisu.
    proline zwodzi mnie caly czas mowiac ze mam zadzwoniic jutro. co moge im
    zrobic?
    czy moge domagac sie jakiegos zadoscuczynienia finansowego badz tez sprzetu
    zastepczego?

    pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-03-01 21:25:26
    Temat: Re: plyta glowna w serwisie
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Will Hunting wrote:
> [...]
    > zrobic?
    > czy moge domagac sie jakiegos zadoscuczynienia finansowego badz tez sprzetu

    a przewiduje to gwarancja?
    jest w niej określony termin naprawy?

    KG