  • 1. Data: 2004-03-01 19:53:17
    Temat: Zdjęcia w miejscach publicznych
    Od: "Billcow" <bill/USUN-TO/cow@p/TO-TEZ/f.pl>

    Witam! Jak się ma prawo do robienia zdjęcia w miejscu takim jak np.
    super/hiper-market? Czy można czy też nie? Mnie się wydaje, że jeżeli nie ma
    znaku zakazu to można pod warunkiem, że na własny użytek lub że twarze osób,
    wszelkie znaki firmowe i nazwy zostaną ocenzurowane? Czy może się mylę?

  • 2. Data: 2004-03-01 20:41:23
    Temat: Re: Zdjęcia w miejscach publicznych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Billcow" <bill/USUN-TO/cow@p/TO-TEZ/f.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    osób,
    > wszelkie znaki firmowe i nazwy zostaną ocenzurowane? Czy może się mylę?

    A jaki to niby by miał być znak? A tak naprawdę, to moim zdaniem
    fotografowania nikt Ci zabronić nie może, a co najwyżej są określone w
    prawie ograniczenia co do rozpowszechniania tak wykonanych fotografii.

  • 3. Data: 2004-03-01 22:01:06
    Od: "Billcow" <bill/USUN-TO/cow@p/TO-TEZ/f.pl>

    Aha. Rozumiem. Czyli mogę. A znak... chodziło mi o coś takiego (może nie w
    supermarkecie), że czasem są jakieś znaki z przekreślonym aparatem (muzem).

  • 4. Data: 2004-03-01 22:58:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Aha. Rozumiem. Czyli mogę. A znak... chodziło mi o coś takiego (może nie
    > supermarkecie), że czasem są jakieś znaki z przekreślonym aparatem
    (muzem).

    Problem w tym, że kiedyś był przepis określający, co ten znak oznacza. A
    teraz nie ma. Równie dobrze można się tłumaczyć, ze myślałem, że w to jest
    wskazanie miejsca, z którego najładniejsze zdjęcia wychodzą.