    From: "malga" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: płatność kartą w aptece
    Date: Mon, 28 Jul 2003 19:11:14 +0200

    Witam wszystkich,
    od dłuższego czasu czytuję grupę ale piszę po raz pierwszy. Zetknęłam się
    dzisiaj z dziwną sytuacją i bardzo proszę o poradę, czy jest to zgodne z
    przepisami. Jeśli podobna sytuacja była już opisywana na grupie to
    serdecznie przepraszam ale nie udało mi się nic na ten temat odnaleźć w
    archiwum.
    Byłam dzisiaj w aptece i chciałam kupić ziołowe lekarstwo jednak nie miałam
    gotówki. Pani w okienku odmówiła mi jednak sprzedaży leku ponieważ chciałam
    zapłacić kartą płatniczą a w tej aptece minimalna kwota, przy której można
    płacić kartą wynosi 20 zł. Bardzo mnie to zdziwiło. Zastanawiam się, czy
    Pani miała prawo mi odmówić. Będę wdzięczna za sugestie.

    pozdrawiam
    Małgosia