  • 11. Data: 2007-09-25 12:52:32
    Temat: Re: platne forum
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > Ja sądzę, że chodzi o Krąg Wzajemnej Adoracji Zawodowych Pstrykaczy, którzy
    > nie chcą po prostu, żeby konkurencja czerpała pomysły i wiedzę z ich
    > pogaduszek.
    >
    > Takie powiedzmy nieformalne konsorcjum z wewnętrznymi tajemnicami
    > biznesowymi.

    Kurde, kolejna korporacja :-D

    --
    pozdr
    luck

  • 12. Data: 2007-09-25 12:53:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 24 września 2007 22:14
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0709242157470.3764@athlon64>):

    > A co to ma do rzeczy - czy chcesz powiedzieć, że przy DG nie może
    > istnieć
    > odpowiednik "karty klubowej", którą dostaje się pod pewnymi warunkami
    > i którą można utracić łamiąc regulamin?
    > Dziwne, bo mam w saszetce kartę do Makro Cash & Carry, nie wiedziałem
    > że oni prowadzą stowarzyszenie ;)

    No ale tam może dostać każdy ZTCW i nie ma opcji że nie wydadzą (raczej jest
    opcja że zmuszą do przyjęcia, choć Makro jak na razie nie doświadczyłem ale
    jakiś sklep z groszkiem z Chorzowa tak mnie załatwił, że na siłę wpisał do
    klubu i musiałem jeździć tam dwa razy i awantury robić, że mają mnie
    wykreślić).

    > Trzeba przyznać, że fakt iż jednym z kryteriów jest prowadzenie DG przez
    > klienta powoduje że przykład wydaje się nie dość adekwatny.
    > Ale "dlaczego by nie" w przypadku ogólnym?

    No tak, ale przypadek niehandlowania detalicznego jest klasyczniejszy niż
    dopuszczania tylko krewnych i znajomych królika.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 13. Data: 2007-09-25 18:09:25
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    W odpowiedzi na post z Mon, 24 Sep 2007 13:49:13 +0200, od ps :

    > A gdybyś miał taki punkt, to ... regulujesz sobie to ceną (zaporową :D).

    od razu z napisem, cena podlega negocjacji

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/