  • 1. Data: 2007-09-24 10:20:59
    Temat: Sprzedaż auta na kredyt które zostało spłacone ?
    Od: t...@w...pl

    Kilka lat temu kupiłem auto na kredyt, auto zostało spłacone i
    otrzymałem od banku pismo o wygaśnięciu wierzytelności zabezpieczonej
    zastawem rejestrowym. W DOWODZIE rejestracyjnym NIE MA wpisanej
    adnotacji o tym iż bank jest współwłaścicielem. Jednak nie wysłałem
    jeszcze do sądu wniosku o wykreślenie z zastawu a mam kupca na auto.

    Czy mogę taki samochód bez problemu sprzedać ? (Kredyt spłacony, w DR
    nie ma adnotacji o banku, jednak nie został wykreślony w sądzie z
    rejestru zastawu).

  • 2. Data: 2007-09-24 19:13:05
    Od: zr <z...@o...pl>

    On 24 Wrz, 12:20, t...@w...pl wrote:
> [...]
    >
    > Czy mogę taki samochód bez problemu sprzedać ? (Kredyt spłacony, w DR
    > nie ma adnotacji o banku, jednak nie został wykreślony w sądzie z

    Jeśli nie masz wpisu, to de facto można, w urzędzie miasta nie mają
    adnotacji, a kredyt spłacony, więc można, poza tym to Bank występuje z
    wnioskiem o wypis zastawu, gdy kredyt zostaje spłacony, bynajmniej tak
    jest u mnie!

  • 3. Data: 2007-09-25 00:11:16
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    zr pisze: