  • 1. Data: 2008-02-07 16:03:55
    Temat: plany termomodernizacji domu
    Od: "masza" <i...@o...pl>

    Witam szanownych!
    chciałbym ocieplić swój dom ale nie jestem pewien czy na taki remont nie
    potrzebne są jakieś plany zatwierdzone przez jakiś nadzór budowlany, czy też
    mogę dowolnie sobie ocieplać bez konsekwencji
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-02-07 19:15:17
    Temat: Re: plany termomodernizacji domu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    masza pisze:
> [...]
    > potrzebne są jakieś plany zatwierdzone przez jakiś nadzór budowlany, czy też
    > mogę dowolnie sobie ocieplać bez konsekwencji

    Patrz: ustawa "prawo budowlane", art.29, ust.2 punkt 4.

    Pozwolenia nie wymaga docieplanie budynków o wysokości do 12m.