  • Data: 2003-04-16 06:10:35
    Temat: placenie za mieszkanie na budowie - znowu
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po raz kolejny poruszam ten temat, ale widze, ze jednak prawo spoldzielcze
    jest tak powalone, ze nikt sie za to nie chce brac.
    Ale ciagle poszukuje prawnika lub porad (ale konkretnych a nie 'wydaje mi
    sie', bo mi tez sie wydaje i nic nie moge zrobic).
    A wiec sparawa wyglada tak :
    SM oddala nam klucze (i innym 100 mieszkancom) do budynku ktory ciagle jest
    oficjalnie budowa. SM chce abysmy placili im czynsz. Ludzie sie nie
    zgadzaja. Czesc placi, czesc nie placi, a niektorzy placa troche.
    Jak to jest ? Chcemy placic praktycznie za wszytsko oprocz eksploataci i
    funduszu remontowego. Bo rozmumim palcic za zuywana wode czy ogrzewanie, ale
    poprzednie oplaty ?

    Fantom