  • 11. Data: 2009-06-07 12:18:27
    Temat: Re: pkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta
    Od: spp <s...@o...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Witam

    > Co i tak nic nie zmienia w sytuacji wątkotwórcy. Możemy sobie tylko
    > poczytać jak przebiegła tamta sprawa. Niestety, precedensów w naszym
    > kraju nie ma.

    Nie zajrzałeś do tego wyroku?

    To jest wyrok Trybunału Konstytucyjnego stwierdzający iż zapis
    wymuszający udowodnienie przed sądem 'winy umyślnej lub rażącego
    niedbalstwa przewoźnika' zostaje uchylony.

    A więc ma jak najbardziej zastosowanie w tej sprawie. :)

    --
    spp

  • 12. Data: 2009-06-07 12:20:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    spp napisał(a) :

> [...]
    > niedbalstwa przewoźnika' zostaje uchylony.
    >
    > A więc ma jak najbardziej zastosowanie w tej sprawie. :)

    Przepraszam. Nie zajrzałem, a jak zajrzałem, to scancelowałem,
    ale byłeś szybszy :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 13. Data: 2009-06-07 12:26:23
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Miał wyliczalne straty. W omawianym wątku ich brak, bo straty moralne się
    > nie liczą.

    > Pożyjemy, zobaczymy, czy cokolwiek zapłacą.

    a moj czas, ktorym nie moglem dysponowac nie jest strata? przez dodatkowe 3
    godziny nie moglem nic zrobic tkwiac na lace i marznac....

    gdybym np. poswiecil go na prace moglbym zarobic tyle i tyle, a tak....?

    mam ochote dokuczyc kolejom, bo to czym mnie uszczesliwili przekracza
    granice rozsadku, nie dosc, ze byl to pociag zapchany na maksa, ze do
    kibelka nie mozna sie bylo przecisnac, z klima, ktora nie wyrabiala, ze
    mozna sie bylo podusic (a okien otworzyc sie nie dalo), to jeszcze dojechal
    z opoznieniem prawie 3 h

    i to wszystko w intercity majacym jakies tam teoretycznie ambicje....

  • 14. Data: 2009-06-07 12:34:40
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    eg napisał(a) :
    > a moj czas, ktorym nie moglem dysponowac nie jest strata? przez dodatkowe 3
    > godziny nie moglem nic zrobic tkwiac na lace i marznac....
    >
    > gdybym np. poswiecil go na prace moglbym zarobic tyle i tyle, a tak....?

    A ja, gdybym się urodził jako syn Sułtana Brunei, miałbym szanse
    być bardzo bogatym człowiekiem. Ale się nie urodziłem.

    Dowody. Podaj dowód, że mogłeś zarobić. Nie _mógłbyś_, ale _mogłeś_
    Jestem po Twojej stronie, ale myśl realnie. To nie Stany. Też bym
    chciał rekompensaty za moje przeboje z koleją.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 15. Data: 2009-06-07 12:39:50
    Od: spp <s...@o...pl>

    eg pisze:

    > a moj czas, ktorym nie moglem dysponowac nie jest strata? przez dodatkowe 3
    > godziny nie moglem nic zrobic tkwiac na lace i marznac....
    >
    > gdybym np. poswiecil go na prace moglbym zarobic tyle i tyle, a tak....?

    Musisz udowodnić, że rzeczywiście miałeś pracować a nie chęć pracować.

    --
    spp

  • 16. Data: 2009-06-07 14:07:04
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "eg" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam ochote dokuczyc kolejom, bo to czym mnie uszczesliwili przekracza

    W jakiej wysokości odszkodowanie Cię zadowala ?
    3*500zł/rh -PIT -CIT -VAT <1500 zł ?
    Prawnik jest droższy
    Taką akcję mógłby przeprowadzić młody gniewny, nudzący się prawnik, podobnie
    jak ten od niezapłacenia za autostradę.
    Chcesz, walcz, a nuż coś wskórasz.
    W 3 godziny problemu nie załatwię, więc dla mnie sprawa jest skazana na
    zapomnienie.

  • 17. Data: 2009-06-07 14:09:54
    Od: "u" <...@w...yz>

    > gdybym np. poswiecil go na prace moglbym zarobic tyle i tyle, a tak....?

    Ziobro, Palikot i inni politycy też sobie coś tam wymyślali i chyba zbyt
    dobrze na tym nie wyszli.

  • 18. Data: 2009-06-07 14:17:08
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Chcesz, walcz, a nuż coś wskórasz.

    Moze pozew zbiorowy? W koncu w tym pociagu bylem nie tylko ja, ale caly
    tlumek wscieklych pasazerow.... A media chetnie sie rzuca na cos takiego, bo
    to nowosc? ;) W koncu klienci mbanku zbuntowali sie przeciw wysokiemu
    oprocentowaniu starych kredytow hipotecznych i moze pelnego sukcesu nie
    osiagneli, ale choc troche wskorali....