    From: Slawek <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pismo do rady osiedla
    Date: Mon, 24 Feb 2003 08:10:03 +0000 (UTC)

    Witam poszedlem dzis do administracji z kupa papierow na temat planow
    budowy sieci internetowej. Nie jestem zadna firma tylko prezesem
    stowarzyszenia. Chcemy sobie zorganizowac tani dostep do internetu...
    W kazdym badz razie przyjela mnie jakas sekretarka i nie chciala
    nawet spojrzec w papiery, ktore przytaszczylem. Stwierdzila, ze mam
    napisac pismo do rady osiedla wraz z "warunkami" i pismo zostanie
    przedstawione na najblizszym zebraniu rady. Mowie jej... jakimi
    warunkami ? Przeciez nie jestem z zadnej firmy... to tylko
    stowarzyszenie, grupa ludzi.. Nie wymagajcie od nas takich rzeczy,
    ktorych rzadacie od "zwyklych" firm. Pani mowi, ze bez pisma do rady
    nie mamy o czym rozmawiac :( Mysle jeszcze nad przejsciem sie do
    prezesa spoldzielni (chociaz ona wspomniala, ze z takimi rzeczami nie
    idzie sie do spoldzielni czy cos tylko wlasnie do rady) wiem z
    wlasnego doswiadczenia, ze prezes spoldzielni moze podjac decyzje bez
    pytania kogokolwiek... widzialem juz takie sytuacje... Co radzicie
    zrobic ? Pani nie wiedziala kiedy zbiera sie rada, mam jeszcze
    dzwonic... Nie mam pojecia jak napisac to pismo :/ Kurcze i tak juz
    wiele rzeczy zalatwialem, nie jestem zadnym urzedasem! Ja chce
    _tylko_ internet :( Moze ktos z Was moglby mi przedstawic jakis wzor
    takiego pisma bo nie czuje sie na silach napisac czegos takiego...
    Nie mam tez kasy, zeby placic komus za pisanie tego. Dodam takze, ze
    pani, z ktora rozmawialem wspomniala... Jakies 3 lata temu 6 firm
    ubiegalo sie o mozliwosc robienia sieci na osiedlu, pozwolenie
    dostala tylko jedna ! I znow ja gadke, ze my nie firma itp., ale pani
    raczej niereformowalna chyba. Pomozcie.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167