  • 41. Data: 2003-05-01 21:50:00
    Temat: Re: pirackie programy, wizyta policji i syn-kretyn
    Od: lucky luck <l...@W...pl>

    Użytkownik Plonk napisał:
> [...]
    OEM w

    taka

    > Co ?! To, że klient jest idiotą bo szuka najdroższej oferty ???

    Ech...
    Co innego szukanie najkorzystniejszej oferty, a co innego kupowanie
    rzeczy z podejrzanych zrodel...
    Rozumiem tez, ze np. kupowanie na gieldzie czesci samochodowych (np.
    radia, lamp, alu-felg czy jakis innych) niewiadomego pochodzenienia za
    10 % wartosci oryginalnych (pochodzacych ze znanego zrodla) czesci tez
    jest tylko szukaniem najlepszej oferty i wszystko w porzadku... po
    prostu okazja.
    Oczywscie co dla mnie moze wydawac sie podejrzane, dla Ciebie nie musi
    (gratuluje latwowiernosci), ale niech sie pozniej nikt nie dziwi, ze
    przy takim podejsciu zlodziejstwo kwitnie (i policja przychodzi z
    roznymi pytaniami).
    Jest popyt, jest i podaz.

    -
    lucky luck

    ps. 2 tygodnie temu zapewne jacys "biznesmeni" ukradli mi z auta ladne,
    firmowe kolpaki. Pewnie teraz sprzedaza je komus takiemu jak Ty najtaniej
    jak to tylko mozliwe - po prostu korzystna oferta!

  • 42. Data: 2003-05-01 21:53:07
    Od: lucky luck <l...@W...pl>

  • 43. Data: 2003-05-01 21:54:59
    Od: lucky luck <l...@W...pl>