  • 1. Data: 2003-04-28 14:45:49
    Temat: DG i spółka cywilna.
    Od: Mariusz <s...@g...pl>

    Witam !
    Chciałbym prowadzić nową działalność w formie spółki cywilnej ze
    znajomym.

    Obecnie prowadzę działalność gospodarczą w innej dziedzinie w innym
    miescu
    i nie chciałbym z tego rezygnować.

    W Urzędzie Miejskim Pani powiedziała że dla potrzeb nowego biznesu
    nie mogę założyć nowej działalności - jeden człowiek może mieć tylko
    jedną działalność.
    (choć dzwoniłem w tym samym temacie do gminy w innej miescowości i tam
    można mieć wiele działalności - dokładniej wiele Zaświadczeń o
    prowadzeniu DG z różnymi
    numerami)

    Więc proszę podpowiedzcie Grupowicze jakich zmian powinienem dokonać aby

    usyskać taki efekt:

    Nazwa starej firmy: X
    Siedziba starej firmy: XX
    Przedmiot działalności starej firmy XXX
    Miejsce wykonywania (siedziba) XXXX

    Nowa działalość:
    nazwa nowej firmy Y
    Siedziba nowej firmy YY
    Przedmiot działanlości YYY
    Miejsce wykonywania YYYY

    Jak rozszeżyć o wpis do ewidencji o pozycje Y tak aby na tej bazie móc
    prowadzić działalność z drugą osobą w formie spółki cywilnej ???

    Pozdrawiam
    "Stentor"

  • 2. Data: 2003-04-29 07:59:29
    Temat: Re: DG i spółka cywilna.
    Od: "cc.jj" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak rozszeżyć o wpis do ewidencji o pozycje Y tak aby na tej bazie móc
    > prowadzić działalność z drugą osobą w formie spółki cywilnej ???

    Dopisz do biezacej DG nowa nazwe, nastepne miejsce wykonywania DG, dodatkowe
    informacje czym bedzisz sie zajmowal w spolce cywilnej. Pragne zaznaczyc, ze
    spolka cywilna nie wystepuje jako oddzielna DG tylko wspolnicy posiadajacy
    wpis w urzedzie gminy o DG i zwiazani sa umowa s.c.

    JAcek

  • 3. Data: 2003-04-29 22:52:13
    Od: Mariusz <s...@g...pl>

    "cc.jj" wrote:

> [...]
    > spolka cywilna nie wystepuje jako oddzielna DG tylko wspolnicy posiadajacy
    > wpis w urzedzie gminy o DG i zwiazani sa umowa s.c.

    Dzięki. Tak właśnie myslałem. Nie wiedziałem tylko jak rozwiązać problem dwóch
    nazw i dwóch siedzib.
    Jutro jadę walczyć w tym temacie do urzedu.
    Dzęki
    Pozdrawiam

    EM