  • Data: 2003-02-10 17:59:10
    Temat: pilne - prawo pracy - swiadczenia urlopowe
    Od: "Michal Popiel" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam...
    Jestem obecnie na okresie 1 miesiecznego wypowiedzenia - likwidacja
    stanowiska pracy.
    Pozostalo mi 8 dni urlopu i 2 dni na szukanie pracy. Calosc lacznie z 2-ma
    dniami na poszukiwanie pracy daje mi 14 dni urlopu.
    firma w ktorej pracuje nie jest w Funduszu Świadczen Socjalnych (mala firma
    ponizej 20 osob na pelnym etacie).
    Czy w takim wypadku przysluguja mi dodatkowe pieniadze z potocznie zwanych
    "wczasow pod grusza" ?
    Moj pracodawca nie placi zadnych dodatkow pracownikom od 3 lat i tu takze
    chcialem zapytac - po jakim okresie czasu przepada mozliwosc uzyskania
    pieniadzy za urlop powyzej 14 dni ?

    bardzo prosze o szybka odpowiedz...
    Jestem teraz w trakcie urlopu a jesli naleza mi sie pieniadze powinny byc
    wyplacone przed urlopem.

    pozdrawiam
    --
    Michal Popiel