  • 11. Data: 2007-08-02 11:22:46
    Temat: Re: piejący kogut
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "polala" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f8q7km$i21$1@inews.gazeta.pl...
    > mieszkam blisko działek, gdzie non stop pieje kogut, we dnie i w nocy,
    > spać
    > nie można, oprócz rozmowy z posiadaczem onego koguta co mogę zrobić?,
    > zadzwonić do animalsów, może jakieś prawo o zakłócaniu ciszy, co prawo
    > mówi o
    > trzymaniu zwierząt na działkach, z góry dziękuję za pomoc
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    witam!

    zglos sprawe strazy miejskiej lub policji i niech ucisza ptaka; to podpada
    pod zakłocanie spokoju nocnego z kodeksu wykroczeń;
    kwestia czy mozna trzymac kury, koguty, to juz sprawa gminy - przepisy
    miejscowe;

    pzdr

  • 12. Data: 2007-08-02 12:01:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    witek napisał(a):

    > "polala" <p...@g...pl> wrote in message
    >
    > sprobuj najpierw pogadac z kogutem.

    Ty się śmiej, a ja marzę (codziennie o 4 rano) o procy z pociskiem
    samosterującym reagującym na pianie. Ale może sąsiadka w końcu zrobi
    ten rosołek ;-)
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 13. Data: 2007-08-04 10:33:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > pod zakłocanie spokoju nocnego z kodeksu wykroczeń;
    > kwestia czy mozna trzymac kury, koguty, to juz sprawa gminy - przepisy

    uwazasz ze pianie kogutra to zlosliwy wybryk ?

    P.
    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 14. Data: 2007-08-04 11:03:01
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sat, 04 Aug
    2007 12:33:23 +0200, Sowiecki Agent zeznał(a):

    > uwazasz ze pianie kogutra to zlosliwy wybryk ?

    Oczywiście! I świadczy o tym, że właściciel jest z układu.

    Na ten przykład: Słyszał ktoś kiedy o piejącym kaczorze?

  • 15. Data: 2007-08-04 11:06:09
    Od: "groomer" <info@groomer_wieszcoztymzrobic_com.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Oczywiście! I świadczy o tym, że właściciel jest z układu.
    >
    > Na ten przykład: Słyszał ktoś kiedy o piejącym kaczorze?

    noo taki jeden to piał ostatnio w tv jakie to on wspaniałe rzeczy zafundował
    narodowi i jak ten naród powinien mu być wdzięczny;)

    --
    pozdrawiam,
    Mirek

  • 16. Data: 2007-08-04 13:45:24
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 04 Aug 2007 12:33:23 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

    > uwazasz ze pianie kogutra to zlosliwy wybryk ?

    Coś ludziom się przez te zwierzęta pokiełbasiło ostatnio.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/2007/07/30/moje-allegro

  • 17. Data: 2007-08-06 08:35:21
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f91kl8$j9h$3@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem oraz

    art.51 kodeksu wykroczen + komentarz; od siebie mogę dodać, że z ojcem moim
    z kilka lat temu ( a kodeks wykroczen nie zmienia sie za czesto i w takim
    ksztalcie tez wtedy obowiazywal) zglosilismy sprawe do strazy miejskiej, bo
    nie szlo spac o 5:00 nad ranem, kiedy kogut sasiada oddawal sie operowej
    arii; poszli do sąsiada i koguta kazali uciszyc - to wlasciciel odpowiada za
    wszelki halas, ktory dochodzi z jego posesji i w mojej ocenie skoro kogut
    nie moze sam odpowiadac za swe wybryki bo nie ma osobowosci prawnej :), to
    odpowiada za niego wlasciciel, bo pełni nad nim nadzor; sprawdzone w
    praktyce :)

    pzdr