  • 1. Data: 2008-04-25 06:49:58
    Temat: Tajlandzkie prawo jazdy
    Od: a...@g...com

    Witam
    Niedlugo jade do Tajlandii i bede tam mial mozliwosc wyrobienia prawa
    jazdy (egzamin + formalnosci trwaja jeden dzien). Nigdzie w necie nie
    moge znalezc czy Tajlandia jest strona Traktatu Wiedenskiego o ruchu
    drogowym. Jesli tak, to bede mogl na tym "prawo jazdy" jezdzic w
    Polsce.

    Czy ktos moglby podac liste panstw bedacych strona tego traktatu?
    Mam tez mozliwosc wyrobienia legalnie takiego dokumentu w Japoni i
    chcialbym to prawo jazdy pozniej normalnie w Polsce wymienic; dlatego
    potrzebna jest mi taka lista sygnytariuszy tegoz traktatu.

  • 2. Data: 2008-04-25 07:07:44
    Temat: Re: Tajlandzkie prawo jazdy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.04.2008 a...@g...com <a...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > chcialbym to prawo jazdy pozniej normalnie w Polsce wymienic; dlatego
    > potrzebna jest mi taka lista sygnytariuszy tegoz traktatu.

    To, że jest na liście państw konewncji wiedeńskiej nie oznacza, że
    będziesz je mógł wymienić.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2008-04-25 07:31:20
    Od: a...@g...com

    > To, że jest na liście państw konewncji wiedeńskiej nie oznacza, że
    > będziesz je mógł wymienić.

    A moze Pan uscislic kiedy moge wymienic a kiedy nie?
    Jesli nie moglbym wymienic, to musialbym co conajwyzej 6 miesiecy
    wybierac sie na 3-miesieczne wycieczki zagraniczne, po czym znowu
    moglbym siedziec w kraju 6 miesiecy; i tak wkolko, tak?

  • 4. Data: 2008-04-25 08:05:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

> [...]
    > wybierac sie na 3-miesieczne wycieczki zagraniczne, po czym znowu
    > moglbym siedziec w kraju 6 miesiecy; i tak wkolko, tak?

    W tej chwili nie mam czasu na grzebanie po sieci, ale (tu doprecyzuje)
    w wielu przypadkach taka wymiana nie jest "z automatu" (więc defacto to
    żadna wymiana) a trzeba zdać egzamin teoretyczny.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2008-04-25 09:22:55
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > A moze Pan uscislic kiedy moge wymienic a kiedy nie?

    a wystarczy jeden telefon do wlasciwego wydzialu komunikacji...

  • 6. Data: 2008-04-25 18:03:18
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com>

    a...@g...com wrote:
> [...]
    > moge znalezc czy Tajlandia jest strona Traktatu Wiedenskiego o ruchu
    > drogowym. Jesli tak, to bede mogl na tym "prawo jazdy" jezdzic w

    Sprytne zagranie ;)
    Wiem że dla obywateli *Koreańskich* uzyskanie polskiego prawa jazdy
    kosztuje niewiele i generalnie polega na tłumaczeniu przysięgłym
    ichniego prawka. Przy czym jest jakiś myk, że każdy (ze znanych mi
    przypadków) dostaje u nas kategorie ABC z automatu zamiast samej B ;)

    Jak dowiesz się w wydz. komunikacji, daj znać.
    P.

  • 7. Data: 2008-04-29 19:59:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > prawka. Przy czym jest jakiś myk, że każdy (ze znanych mi przypadków)
    > dostaje u nas kategorie ABC z automatu zamiast samej B ;)

    Bo podstawowe prawo jazdy w Korei obejmuje właśnie kategorie A, B i C.