  • 11. Data: 2007-09-15 12:26:59
    Temat: Re: petycja - ilość podpisów
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 15.09.2007 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    napisał/a:

    > Co prawda pewności nie mam, ale poprawki do ustawy to praktycznie ta sama
    > procedura co napisanie nowej ustawy. Wydaje mnie się, że gdybyś napisał
    > projekt nowelizacji ustawy i zebrał pod tym projektem 100.000 podpisów to
    > powinno to wejśc pod obrady.

    Dokladnie, wtedy sie sklada podpisy nie pod projektem ustawy tylko
    projektem ustawy o zmianie ustawy, zasady takie same. Natomiast to, czy
    powinno wejsc pod obrady jest dosc watpliwe. Napewno zostanie skierowane
    do marszalka. A czy kiedykolwiek wejdzie do porzadku obrad i pod
    glosowanie tego nikt nie wie. Nie ma zadnego wymogu czasowego, wiec
    prawda jest taka, ze jezeli rzadzacym nie pasuje taki projekt ustawy to
    bedzie odkladany w nieskonczonosc.

    --
    Tomasz Trystula