  • 1. Data: 2007-09-12 08:12:11
    Temat: mieszkanie
    Od: "ak" <t...@n...pl>

    Witam!
    jezeli mieszkam w mieszkaniu ktorego wlasicicel moze miec egzekucje
    komornicza i mam podpisana umowe bezplatnego uzyczenia lokalu,jestem
    zameldowany tam,to czy komornik moze zabrac rzeczy ktore nie sa
    wyszczegolnione w zalaczniku do umowu bezplatnego uzyczenia i sa moje(te od
    wlasciciela sa wyszczegolnione w zalaczniku do umowy)?
    Pozdrawiam,
    AK

  • 2. Data: 2007-09-12 08:14:31
    Temat: Re: mieszkanie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2007 10:12:11 +0200, ak napisał(a):

> [...]
    > wyszczegolnione w zalaczniku do umowu bezplatnego uzyczenia i sa moje(te od
    > wlasciciela sa wyszczegolnione w zalaczniku do umowy)?

    Pytania dodatkowe: czy właściciel mieszka lub jest zameldowany w tym
    mieszkaniu?

  • 3. Data: 2007-09-12 08:16:33
    Od: "ak" <t...@n...pl>

    Jeste rowniez zameldowany

  • 4. Data: 2007-09-12 08:17:26
    Od: "ak" <t...@n...pl>

    ale nie mieszka

  • 5. Data: 2007-09-12 08:45:46
    Od: "ak" <t...@n...pl>

    Czyli jak jest umowa uzyczenia lokalu,w niej jest wymieniony inwentarz
    ruchomy przekazany wraz z lokalem,to powinno byc ok?

  • 6. Data: 2007-09-12 08:51:20
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ak" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od
    > wlasciciela sa wyszczegolnione w zalaczniku do umowy)?

    witam

    nie może zabrać rzeczy, którymi właściciel lokalu nie może w sposób
    bezpośredni władać; jeżeli wejdzie ci do domu, to musisz oświadczyć, że są
    to twoje rzeczy; właściciel tez tak powinien uczynić i komornik nie może
    zająć twego mienia; jednakże musi właściciel powiedzieć że to są rzeczy
    takiego a takiego człowieka, że on tu użycza lokal no i że nie może tymi
    rzeczami dysponować, władać

    pzdr

  • 7. Data: 2007-09-12 09:00:24
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    > Czyli jak jest umowa uzyczenia lokalu,w niej jest wymieniony inwentarz
    > ruchomy przekazany wraz z lokalem,to powinno byc ok?

    to wtedy jest idealna sytuacja - komornik nic nie może uczynić; właściciel
    pokazuje umowę, i oświadcza że osobą mającą wyłączne prawo władania tymi
    rzeczami jest taka a taka osoba, on zaś nie może z tym nic zrobić, bo nie ma
    prawa władania nimi

    pzdr