  • Data: 2002-01-30 16:43:28
    Temat: pelnomocnictwo do rku bankowego a zmiana danych osobowych
    Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jestem pelnomocnikiem do rku firmowego. zmienilam nazwisko i bank
    stwierdzil, ze musi byc ustanowione nowe pelnomocnictwo, bo stare wskutek
    zmiany moich danych osobowych stracilo waznosc. i zadaja za to oplaty
    skarbowej 15 zl.

    a mnie sie wydaje, ze wystarczyloby podpiac pod dotychczasowe pelnomocnictwo
    kopie nowego dowodu osobistego i zrobic krotka adnotacje. przeciez
    pelnomocnictwo jest na osobe, a nie jej nazwisko.

    jak sadzicie? czy mam racje i jesli tak, to czym mam to uargumentowac?

    pozdrawiam

    rena