  • 1. Data: 2005-03-13 13:51:26
    Temat: pełna księgowśc i jak wyprowadzic kase z firmy na budowe?
    Od: "Dawid Partyka" <d...@s...net.wytnij.toitro>

    Witam, chce rozpoczac budowe (pod firme i mieszkalny) i chciałbym sobie w
    jakis sposb odliczyc VAT istnieje taka molizość?? robiąc sobie wyplate musze
    znowu placic podatek dochowy a chciałbym to jak najbardziej wyeliminowac.

  • 2. Data: 2005-03-14 00:29:27
    Od: "Przemek R.(sopot)" <p...@t...gazeta.pl>

    Dawid Partyka wrote:

> [...]
    > jakis sposb odliczyc VAT istnieje taka molizość?? robiąc sobie wyplate
    > musze znowu placic podatek dochowy a chciałbym to jak najbardziej

    zapytaj na pl.soc.prawo.podatki

    P.

    --
    Idąc, idąc ulicą ludzie patrzą jakby mnie już

    Będę bił, oczy podbijał, będę gwałcił i zabijał
    Ale za to będę na spokojnie ludzi mijał