  • 1. Data: 2008-10-30 18:01:05
    Temat: paypal i anulowana transakcja
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    oszukano mnie na paypalu
    osoba zaplacila za kody do gry conquer i natychmiast je dostała
    dwa dni później transakcja zostala anulowana

    nie mam kodów, nie mam pieniędzy, paypal sprzyja oszustom :-/

  • 2. Data: 2008-10-30 18:14:28
    Temat: Re: paypal i anulowana transakcja
    Od: Norbert <n...@M...com>

    zlotowinfo pisze:
    > oszukano mnie na paypalu
    > osoba zaplacila za kody do gry conquer i natychmiast je dostała
    > dwa dni później transakcja zostala anulowana
    >
    > nie mam kodów, nie mam pieniędzy, paypal sprzyja oszustom :-/

    Do banku dzwon , zajma sie tym

  • 3. Data: 2008-10-30 18:30:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości

    > Do banku dzwon , zajma sie tym

    do jakiego banku to platnosc na mojego paypala z paypala

  • 4. Data: 2008-10-30 22:20:44
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A dlaczego anulowana?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-10-31 06:52:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zlotowinfo napisał(a):

    > oszukano mnie na paypalu
    > osoba zaplacila za kody do gry conquer i natychmiast je dostała
    > dwa dni później transakcja zostala anulowana
    >
    > nie mam kodów, nie mam pieniędzy, paypal sprzyja oszustom :-/

    Otworzyłeś spór?

    j.

  • 6. Data: 2008-11-02 00:32:30
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >A dlaczego anulowana?

    przyjrzałem się i okazało się że to serwis anulował
    dzwoniłem podobno ktoś użył czyjejś karty

  • 7. Data: 2008-11-22 10:25:21
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik zlotowinfo napisał:
    > oszukano mnie na paypalu
    > osoba zaplacila za kody do gry conquer i natychmiast je dostała
    > dwa dni później transakcja zostala anulowana
    >
    > nie mam kodów, nie mam pieniędzy, paypal sprzyja oszustom :-/

    Bo niestety przy takich transakcjach trzeba się nauczyć że towar
    dostarcza się dopiero jak ma się pieniądze na swoim koncie bankowym a
    nie jakimś wirtualu paypal, płatnosci allegro itp.. bo niestety stamtąd
    pieniądze mogą ci w każdej chwili zabrać bez twojej zgody.

    Teraz to możesz tylko poczytać regulamin paypala i zglosić na policję
    oszustwo.

  • 8. Data: 2008-11-22 11:16:18
    Od: " " <m...@g...pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > oszukano mnie na paypalu
    > osoba zaplacila za kody do gry conquer i natychmiast je dostała
    > dwa dni później transakcja zostala anulowana
    >
    > nie mam kodów, nie mam pieniędzy, paypal sprzyja oszustom :-/

    Miałem ten sam problem, sprzedawałem domeny, przyjąłem płatność paypalem,
    teraz nie mam ani domen ani pieniędzy - transakcje zostały anulowane.
    Nauczyło mnie to nie korzystać już nigdy więcej z tego złodziejskiego systemu,
    co i Tobie radzę.

  • 9. Data: 2008-11-22 11:16:46
    Od: " " <m...@g...pl>

  • 10. Data: 2008-11-23 13:48:58
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > teraz nie mam ani domen ani pieniędzy - transakcje zostały anulowane.
    > Nauczyło mnie to nie korzystać już nigdy więcej z tego złodziejskiego

    Hmm to sobie mozna kupowac rzeczy na ebay a pozniej po wyslaniu towaru
    anulowac transakcje paypala i dostac i towar i kase? Ciekawe... ktos moze
    napisac cos wiecej na ten temat?

    Pozdrawiam,
    FlashT