  • 1. Data: 2008-04-12 13:26:09
    Temat: paszport zamiast dowodu - podpisanie umowy w elektrowni
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>

    Witam.
    Od wielu lat przebywam za granica. Przed wyjazdem wymeldowalem sie i jako pobyt staly
    podalem Iralndie.
    Od pewnego czasu mam czasowy meldunek w Polsce ale caly czas przebywam poza granicami
    kraju.

    Dowod osobisty mam juz niewazny/ ksiazeczkowy/ i nie wyrabialem nowego bo nie mam
    obowiazku jego posiadania.
    W Polsce mam ustanowionego notarialnie pelnomocnika ktory reprezentuje mnie przed
    urzedami- jak do tej pory bezproblemowo.
    Poniewaz buduje z zona dom poprosilismy pelnomocnika o zawarcie z elektrownia umowy o
    podlaczenie energii elektrycznej.
    Pracwnik elektrowni odmowil podpisania umowy poniewaz pelnomocnik nie przedlozyl
    MOJEGO dowodu osobistego.

    Czy pracownik elektrowni ma wogole prawo rzadac dokumentu ktory nie nalezy do mojego
    pelnomocnika?
    Czy jesli stawie sie osobiscie w elektrowni moge legitymowac sie paszportem?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-12 13:56:56
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Mariusz pisze:
> [...]
    mojego pelnomocnika?
    > Czy jesli stawie sie osobiscie w elektrowni moge legitymowac sie paszportem?

    rozumiem, że warunki przyłączeniowe były wydane wcześniej i chodzi tylko
    o zawarcie umowy na dostarczanie energii?
    widziałem umowy zawarte przez pełnomocnika, więc pani w BOK nie powinna
    robić problemów. na paszport jak najbardziej możesz zawrzeć umowę.

  • 3. Data: 2008-04-12 14:40:43
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>

> [...]
    > widziałem umowy zawarte przez pełnomocnika, więc pani w BOK nie powinna robić
    problemów. na paszport jak najbardziej możesz

    zgadza sie- warunki zostaly wydane ale umowy nie podpisza bo pelnomocnik nie ma
    mojego dowodu...

  • 4. Data: 2008-04-12 15:06:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mariusz pisze:
    zawarcie umowy na dostarczanie energii?
    problemów. na paszport jak najbardziej możesz

    > zgadza sie- warunki zostaly wydane ale umowy nie podpisza bo pelnomocnik nie ma
    mojego dowodu...

    Co za jakaś głupia biurwa... Przecież Ty nie możesz być na miejscu, więc
    po to jest pełnomocnik. A on nie może mieć Twojego dowodu, bo Ty go
    potrzebujesz.

    Uderz (za pośrednictwem pełnomocnika) do jej szefa, niech kretynkę
    wyleje na zbity pysk. Po to jest pełnomocnik notarialny, żeby był
    wiarygodny.

  • 5. Data: 2008-04-12 15:07:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz wrote:
> [...]
    o podlaczenie energii elektrycznej.
    > Pracwnik elektrowni odmowil podpisania umowy poniewaz pelnomocnik nie przedlozyl

    Powiedz pracownikowi elektrowni, że posługiwanie się cudzym dowodem jest
    karalne i twój pełnomocnik może za to pójść siedzieć na dwa lata.
    Dołóż mu jeszcze, że zmuszanie przez urzędnika do zachowania niezgodnego
    z prawem też może się dla niego skończyć kłopotami.
    Proponuję pełnomocnikowi porozmawiać z szefem tego dupka a jak to nie
    pomoże wezwać na miejsce policję.

    > Czy pracownik elektrowni ma wogole prawo rzadac dokumentu ktory nie nalezy do
    mojego pelnomocnika?
    Nie. Jest to karalne jak wyżej.

    > Czy jesli stawie sie osobiscie w elektrowni moge legitymowac sie paszportem?
    tak.

  • 6. Data: 2008-04-12 15:08:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz wrote:
    zawarcie umowy na dostarczanie energii?
    problemów. na paszport jak najbardziej mo?esz

    > zgadza sie- warunki zostaly wydane ale umowy nie podpisza bo pelnomocnik nie ma
    mojego dowodu...

    mojej żonie nie chcieli wydać w wydziale komunikacji dokumentu, bo nie
    miała dowodu. Ale była awantura :)

  • 7. Data: 2008-04-14 05:59:17
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Mariusz napisał:

> [...]
    mojego pelnomocnika?
    > Czy jesli stawie sie osobiscie w elektrowni moge legitymowac sie paszportem?

    Rejonu energetycznego jeśli już.
    Elektrownie zajmują się produkcją energii elektrycznej, a nie jej
    rozprowadzaniem. :-)

    A tak swoją drogą, to dlaczego nie masz obowiązku wyrabiania dowodu
    osobistego?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 8. Data: 2008-04-14 11:24:05
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>

    > A tak swoją drogą, to dlaczego nie masz obowiązku wyrabiania dowodu osobistego?

    staly pobyt poza granicami kraju