  • 1. Data: 2005-07-28 21:34:57
    Temat: parkowanie w miejscu niedozwolonym
    Od: "Rafał" <r...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Mam pytanie dotyczące parkowania w miejscu z zakazem zatrzymywania się i
    postoju.
    Otóż, czy przechodzący patrol pieszy policji może nałożyć mandat za takie
    parkowanie (nie zbliżając się do samochodu tylko spisując z odległości numer
    rejestracyjny pojazdu) nie zostawiając żadnego kwitka np. za wycieraczką?
    I drugie, ile taki mandat może wynieść?

    pozdrawiam,
    Rafał

  • 2. Data: 2005-07-28 22:16:30
    Temat: Re: parkowanie w miejscu niedozwolonym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    numer
    > rejestracyjny pojazdu) nie zostawiając żadnego kwitka np. za

    Może. To znaczy nie tyle sam mandat, bo ten musisz przyjać, co mogą
    pdojąć kroki w celu ustalenia kierującego i wręczenia mu mandatu albo
    skierowania wniosku o ukaranie do Sąu.

    > I drugie, ile taki mandat może wynieść?

    100 zł