  • 1. Data: 2005-07-28 18:11:36
    Temat: Krótkie: L4 a wypowiedzenie
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    Mam takie pytanko krótkie, bo pewien jestem na 99%, ale chciałbym się upewnić;)
    Okres wypowiedzenia kończy mi się z dniem 31.07 (niedziela). Obecnie jestem na
    L4 do 29.07 a sobota i niedziela są dniami wolnymi w tym zakładzie.
    Muszę przedłużać L4 dokońca lipca czy nie? bo wydaje mi się, że nie...;)

  • 2. Data: 2005-07-28 18:42:16
    Temat: Re: Krótkie: L4 a wypowiedzenie
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:5f1c.0000097c.42e91fd8@newsgate.onet.pl kredytobiorca
    <k...@o...pl> pisze:

> [...]
    > Obecnie jestem na L4 do 29.07 a sobota i niedziela są dniami wolnymi w
    > tym zakładzie. Muszę przedłużać L4 dokońca lipca czy nie? bo wydaje mi
    Nie, bo po co?

    Jotte