  • 21. Data: 2009-10-22 12:37:45
    Temat: Re: parkowanie na terenie prywatnym a mandat
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Dlatego akurat na dom dziecka ?
    To jakies magiczne słowo- klucz- otwiera wszystkie portwele. Byłeś chociaz raz
    w takim domu ?

    zapewniam cie ze jest wiele miejsc gdzie bardziej sie przydają pieniądze.

  • 22. Data: 2009-10-22 18:02:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hbp10g$6bu$2@news.onet.pl...

    > Z jednej strony tak, z drugiej, to jednak przestrzeń publiczna. Wykładnia
    > prawa w tym względzie jest niejednoznaczna. Z tego co się orientuję miało
    > być to doprecyzowane w nowszych przepisach, ale nie wiem czy tak się
    > stało... Prywatny to może być Twój ogródek, tu przestrzeń jednak jest
    > publiczna, ponieważ mieszka tam większa ilość osób.

    W wypadku przepisów karnych niedopuszczalne jest stosowanie wykładni
    rozszerzającej. jeśli coś nie jest jednoznacznie zakazane, to nie można
    sprawcy karać.

  • 23. Data: 2009-10-23 15:16:13
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 04:17:23 -0500, witek napisał(a):

    > Ustawa o ochronie przyrody
    > Art. 127. Kto umyślnie:
    > 2) narusza zakazy obowiązujące w stosunku do:
    > e) roślin, zwierząt lub grzybów objętych ochroną gatunkową,
    > - podlega karze aresztu albo grzywny.
    To doczytaj jeszcze CO i NA JAKICH stanowiskach jest objęte ochroną
    gatunkową.

    --
    pozdro
    poreba

  • 24. Data: 2009-10-26 11:17:10
    Od: Małgorzata kalinowska <k...@g...com>

    On 21 Paź, 21:50, "Krzysztof" <k...@i...pl> wrote:
    > "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał

    > Sorki, ale chrzanisz okrutnie ;-)
    > Co wspólnego ma zieleń publiczna z terenem prywatnym (pomijam drzewa)?
    > Kwiatków z własnego ogródka też nie wolno zrywać? ;-)
    >
    > Pozdr
    > K.

    tylko że to wynika raczej z praktyki, skoro jest tam trawnik to
    spółdzielnia po to go zrobiła by go nie nieszczyć, może się i nie
    spytali spółdzielni ale to się sąd grodzki spyta.