    From: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: paranoja, czy to norma w RP?
    Date: Thu, 17 Sep 2009 14:13:44 +0200

    zasięgając ostatnio infrmacji u operatora mojej zdrapki usłyszałem taki
    dziwny tekst że: "wkłądając kartę do telefonu zgodziłem się na regulamin
    zawarty na ich stronie www"
    po pierwsze to ja ich regulaminu na oczy nie widziałem, bo przy zakupie
    karty nie był do niej dołączony, a po drugie nawet jak by był, to nie
    oznaczało by że ja się na niego godzę, bo wcale nie muszę, po trzecie, to
    nawet jak bym się z tym regulaminem zapoznał i się na niego zgodził, to
    wcale nie oznacza że obecnie na ich stronie www jest ten sam regulamin z
    kturym ja się zapoznałem i zgodziłem, po prostu paranoja!:O(

    znajomy ostatnio w komunikacji miejskiej też usłyszał tekst w stylu że:
    "zajmując miejsce w autobusie zgodził się z ich regulaminem" podczas gdy on
    ani nie widział regulaminu, ani się z nim nie zgadzał!:O(

    przepraszam ale czy w naszej żydo-komuszej RP jest jakieś prawo nakazujące
    obywatelowi tejrze RP znajomość wszelakiego prawa i wszelakich regulaminów i
    nakazujące zgadzać i zapoznawać się z nimi nawet jeśli ich na oczy nie
    widzał?!!:O(

    to jakaś paranoja czy to u nas norma???????????

    p.s. wiem że na tej grupie mało kto zna się na prawie, ale za to wszyscy są
    znawcami ortografi, to może ktoś mi k..fa wytłumaczy dlaczego drugi nie
    odmienia się z dwa przez "a" (drógi?:O)