  • 1. Data: 2004-05-14 08:43:19
    Temat: paralotnia (z silnikiem) nad miastem - czy wolno ?
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    wczoraj jeden z paralotniarzy ktorzy notorycznie lataja nad osiedlem
    (sadyba/wilanow) juz przesadzil - przelecial sobie pomiedzy blokami (mniej
    wiecej na wys. 12 pietra)
    - czy takie latanie jest dozwolone ?
    - jakie przepisy to reguluja ?
    - zglosilem to na policje to mnie olali...

    pzdr.

  • 2. Data: 2004-05-14 08:52:29
    Temat: Re: paralotnia (z silnikiem) nad miastem - czy wolno ?
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    news wrote:

> [...]
    > - czy takie latanie jest dozwolone ?
    > - jakie przepisy to reguluja ?
    > - zglosilem to na policje to mnie olali...

    donosiciel

  • 3. Data: 2004-05-14 09:49:30
    Od: Radek <r...@c...pl>

    glokers wrote:

> [...]

    No zgdnij jakie przepisy..chyba nie kodeksu drogowego :-) lol
    A co Cie tak wzielo,ze umie latac??...

  • 4. Data: 2004-05-14 09:50:56
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    glokers wrote:

    > donosiciel

    albo zapomniales smajla albo masz przerwe lekcyjna.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 5. Data: 2004-05-14 11:31:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    news wrote:
> [...]
    > - czy takie latanie jest dozwolone ?
    > - jakie przepisy to reguluja ?
    > - zglosilem to na policje to mnie olali...

    Tak na marginesie - komu to przeszkadza i dlaczego?

  • 6. Data: 2004-05-14 13:17:05
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    > Tak na marginesie - komu to przeszkadza i dlaczego?

    chocby dzieciom bawiacym sie na podworku (raczej rodzicom), mieszkancom,
    ludziom na ulicy
    taki lotniaz chyba moze spasc...

  • 7. Data: 2004-05-14 13:46:48
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > taki lotniaz chyba moze spasc...

    Wszystko co jest na wysokości może spaść

    Takie prawa fizyki :-)

    Jacek

  • 8. Data: 2004-05-14 14:08:24
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik news napisał:

> [...]
    > - czy takie latanie jest dozwolone ?
    > - jakie przepisy to reguluja ?
    > - zglosilem to na policje to mnie olali...

    Mozesz dac mi na nich namiary ?
    Ja bym sobie tez polatal .. sie znaczy wywiedzial ile kosztuje to hobby ;)

    Tylko nie podawaj adresu typu : 12 pietro miedzy blokiem A i blokiem B ;)
    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 9. Data: 2004-05-14 14:36:11
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    wiesz ile dziesiat samolotow dziennie przelatuje nad Twoim domem?
    Wiesz co bedzie jak taki spadnie?

    WTC

    Pozdrawiam

    P.

  • 10. Data: 2004-05-14 14:40:27
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    glokers <g...@p...onet.pl> napisał:

    >donosiciel
    A może coś na temat ? Zabrakło rzetelnej wiedzy ?