  • 1. Data: 2002-08-27 11:05:30
    Temat: papierochy z automatu
    Od: "bjk" <b...@i...pl>

    witam,

    dlaczego w Polsce nie wolno sprzedawac papierosow przez automaty
    samosprzedajace ? slyszalem, ze ma sie to wkrotce zmienic, gdzie moge
    sledzic informacje zwiazane z tym tematem, aby byc na biezaco ?

    pozdrawiam
    BJK

  • 2. Data: 2002-08-27 16:29:02
    Temat: Re: papierochy z automatu
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bjk" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > dlaczego w Polsce nie wolno sprzedawac papierosow przez automaty
    > samosprzedajace ? slyszalem, ze ma sie to wkrotce zmienic, gdzie moge
    > sledzic informacje zwiazane z tym tematem, aby byc na biezaco ?

    A jak taki automat się ma do ustaw antynikotynowych? Chodzi o brak
    możliwości kontroli sprzedaży papierosów nieletnim.

    Na świecie ogólne trendy prowadzą do utrudniania życia palaczom, w Polsce na
    razie prawo utrudnia życie niepalącym.

    Dominik Jan Domin

  • 3. Data: 2002-08-27 22:11:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    bjk wrote:

> [...]
    > samosprzedajace ? slyszalem, ze ma sie to wkrotce zmienic, gdzie moge
    > sledzic informacje zwiazane z tym tematem, aby byc na biezaco ?

    Ja to bym byl za zakazaniem nawet "nie z automatu".
    Z automatu mogly by kupowac dzieci.