  • 1. Data: 2002-08-27 12:08:26
    Temat: Kredyt i postępowanie egzekucyjne w Ford Banku - prośba o pomoc.
    Od: Cessario <c...@g...pl>

    W dzedzinie transportu bylo w tym i poprzednim sezonie tragicznie.
    Dlatego posiadajac 2 samochody kredytowane nie jestem w stanie ich
    splacac. Postanowilem zachowac samochod nowszy kredytowany przez Pekao
    S.A. i zaprzestać spłaty kredytu w Ford Banku.

    Problem polega na tym, iż Ford Bank ma w zabezpieczeniu weksel in
    blanco. Teraz zastanawiam się czy Ford Bank przejmie samochód w
    rozliczenie czy posłuży się wekslem, zajmujšc firmowe konta.

    Ponadto jedno postępowanie sądowe toczące sie z moim udziałem
    wprowadziło zapis w Wydziale komunikacji mojej gminy o niemozliwości
    sprzedaży auta, więc zastanawiam się czy Ford Bank jako przejmując
    samochód będzie mógł je sprzedać.

    Proszę o pomoc.

    C.M.

  • 2. Data: 2002-08-27 21:55:36
    Od: "woy" <w...@g...NOSPAM.rubikon.pl>

    Użytkownik "Cessario" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Problem polega na tym, iż Ford Bank ma w zabezpieczeniu weksel in
    > blanco. Teraz zastanawiam się czy Ford Bank przejmie samochód w
    > rozliczenie czy posłuży się wekslem, zajmując firmowe konta.

    Bank moze zrobic i jedno i drugie, tak zeby odzyskac wszystkie swoje
    pieniadze. I pewnie tak zrobi, biorac z tego zrodla, ktore bedzie
    szybsze.

> [...]
    > wprowadziło zapis w Wydziale komunikacji mojej gminy o niemozliwości
    > sprzedaży auta, więc zastanawiam się czy Ford Bank jako przejmując

    Z tego rozumiem, ze samochod jest zarejestrowany na Ciebie z
    ustanowionym zastawem rejestrowym na bank. Jesli tak jest, to bank
    latwo uzyska zwolnienie tego zapisu, bo ma pierwszenstwo w swoich
    roszczeniach.

    pzdr
    woy