  • 1. Data: 2004-08-06 13:08:29
    Temat: Czy szkoła wieczorowa zwalnia z wojska?
    Od: "Malefisto" <w...@o...pl>

    Witam

    Mam 23 lata i problem z wojskiem otóz od okolo 3 lat nie stawialem sie na
    ich wezwania przysylali kwitki zeby sie stawic w celu uzupelnienia ewidencji
    na adres rodzicow gdzie nie meiszkam mama odpisywala ze syn nie meiszka i
    nie wie gdzie jestem.
    Jestem po liceum i teraz w lutym zamierzam robic mature. i tu moje pytanie
    chcialem sie zapisac do policealnej szkoly wieczorowej , czy taka szkoła
    uprawnia do odroczki ? jezeli tak to do jakiego wieku pamietam ze chyba był
    jakiś przepis ze do jakiegos wieku zwalnia okreslona szkoła.

    I drugie moje pytanie czy jak bym sie teraz do nich stawił z papierem ze
    szkoły ze sie ucze, robili by jakieś problemy z tym ze nie odbieralem ich
    pisemek i nei zglaszalem sie do wku?

    Bede wdzieczny za pomoc

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-08 21:45:53
    Temat: Re: Czy szkoła wieczorowa zwalnia z wojska?
    Od: "Paragraf148" <p...@v...pl>

    Szkoły policealne i studium pomaturalne zwalnia z wojska do 22 roku życia.

    Z tego co wiem, to wojsko nie przeszkadza w zdobyciu matury. Wiec się nie
    przejmuj, nawet jak Cię wezmą.

    Z drugiej strony w wojsku mają olbrzymi bałagan, w moim przypadku było tak,
    że jak przyszedłem dostarczyć dokumenty, że studiuję to nie wiedzieli co
    zrobić, bo nie mogli znaleźć papierów. Coś tam odnotowali i kazali przyjść
    za rok. Oczywiście nie przyszedłem bo nie miałem czasu. Do dziś sprawa
    umarła. Może jak skończe studia to będą mnie wzywać.

    Dlatego nie zdziw się jak o Tobie wogóle zapomną.