  • 1. Data: 2005-03-19 10:06:49
    Temat: pacjent a dokumentacja typu RTG
    Od: "Necka" <n...@w...pl>

    Możecie mi powiedzieć, czy jest jakiś przepis określający kto ma prawo do
    np. prześwietleń RTG z okresu: przed po i w trakcie leczenia?
    Mój szpital nie chce mi wydać mojej dokumentacji - ja mieszkam w Gdańsku -
    szpital jest z Warszawy i nie chcę z każdą pierdołą jeździć do W-wy.

    proszę o info na n...@w...pl

  • 2. Data: 2005-03-19 21:15:30
    Temat: Re: pacjent a dokumentacja typu RTG
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Necka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mój szpital nie chce mi wydać mojej dokumentacji - ja mieszkam w Gdańsku -
    > szpital jest z Warszawy i nie chcę z każdą pierdołą jeździć do W-wy.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA
    z dnia 30 lipca 2001 r.
    w sprawie rodzajów indywidualnej dokumentacji medycznej, sposobu jej
    prowadzenia oraz szczegółowych warunków jej udostępniania.