  • 11. Data: 2010-11-24 22:13:40
    Temat: Re: oszustwo internetowe
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/24/2010 07:18 PM), witek wrote:

    > dokładnie
    > samodzielny kod to teraz rodzynek.
    >
    > wystarczy skasować dwie liniki programu i kazać je studentowi na
    > poczekaniu odtworzyć. zero.

    Wiesz, jakby mi ktoś skasował z mojego programu (samodzielnie pisanego)
    2 linijki - to miałbym problem z ich odtworzeniem. Wg mnie kiepskie
    kryterium.

    p. m.

    ps: sorry za przedziwnego poprzedniego posta, w czasie edycji kliknęło
    mi się wyślij a cancel nie chciał pójść. Jest jakaś metoda na
    cancelowanie postów, jeżeli się korzysta z newsów neostrady?

  • 12. Data: 2010-11-24 22:51:58
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/24/2010 4:13 PM, mvoicem wrote:

    > Wiesz, jakby mi ktoś skasował z mojego programu (samodzielnie pisanego)
    > 2 linijki - to miałbym problem z ich odtworzeniem. Wg mnie kiepskie
    > kryterium.

    to jeszcze zalezy co się kasuje.
    jak ci skasuje wzorek, ktory cierpliwie wyliczales na papierze to
    wiadomo, że go nie odtworzysz.

    Jak ci skasuje for i zwykle nastepnego If za nim, to nie powinienes miec
    z tym problemu jeśli wiesz do czego to służyło i co miało robić.

    > ps: sorry za przedziwnego poprzedniego posta, w czasie edycji kliknęło
    > mi się wyślij a cancel nie chciał pójść. Jest jakaś metoda na
    > cancelowanie postów, jeżeli się korzysta z newsów neostrady?

    serwer nie akceptuje cancel i co mu zrobisz.