  • 1. Data: 2004-05-31 14:56:01
    Temat: oświadczenie woli ...
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    co oznacza w umowie ze " o ile klient nie wyrazi innego oswiadczenia woli w
    terminie 30 dni przed uplywem terminu okreslonego"

    jak to rozumiec i w jakiej formie nalezy skladac to tajemnicze oswiadczenie
    woli ??

    uwaga na zabezpieczenie antyspamowe w adresie !

  • 2. Data: 2004-05-31 16:49:44
    Temat: Re: oświadczenie woli ...
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    atryda wyskrobał(a):
> [...]
    > w terminie 30 dni przed uplywem terminu okreslonego"
    >
    > jak to rozumiec i w jakiej formie nalezy skladac to tajemnicze

    Oświadczenie woli, o ile nie jest napisane w jakiej formie nalezy je
    wyrazić, można wyrazić przez dowolne zachowanie się, które według
    powszechnie przyjętych reguł można uznać za wyrażenie woli. Czyli ustnie,
    pisemnie, gestem itd.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-05-31 18:12:53
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

> [...]
    > wyrazić, można wyrazić przez dowolne zachowanie się, które według
    > powszechnie przyjętych reguł można uznać za wyrażenie woli. Czyli ustnie,

    thx a samo stwierdzenie "w terminie 30 dni przed uplywem terminu
    okreslonego" oznacza ze max 30 dni przed koncem czy w ciagu wlasnie tych
    ostatnich 30 dni?

  • 4. Data: 2004-05-31 19:02:37
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    atryda wyskrobał(a):
    > thx a samo stwierdzenie "w terminie 30 dni przed uplywem terminu
    > okreslonego" oznacza ze max 30 dni przed koncem czy w ciagu wlasnie tych
    > ostatnich 30 dni?

    No przecież to na to samo wychodzi.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 5. Data: 2004-05-31 20:38:27
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    > No przecież to na to samo wychodzi.

    no niekoniecznie .. to samo
    ale jednoznacznie teraz (bo powoli robi sie niepotrzebny tasiemiec zamiast
    jednoznacznej odpowiedzi) czy oznacza to mozliwosc np 35 dnia przed koncem
    czy na 5 dni przed koncem.

  • 6. Data: 2004-06-01 07:07:47
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    atryda wyskrobał(a):
    > no niekoniecznie .. to samo
    > ale jednoznacznie teraz (bo powoli robi sie niepotrzebny tasiemiec
    > zamiast jednoznacznej odpowiedzi) czy oznacza to mozliwosc np 35 dnia
    > przed koncem czy na 5 dni przed koncem.

    "W terminie 30 dni przed końcem" oznacza, że w dowolnym dniu między końcem,
    a 30 dniem przed końcem. Myślałem, że to w miarę oczywiste.

    --
    Bartek Gliniecki