  • 1. Data: 2007-05-23 09:45:58
    Temat: osoba podejrzewana
    Od: b...@o...pl

    witam

    Czy moze mi ktos podac jakies linki do stron lub informacje o osobie
    podejrzewanej? Z gory dziekuje :)

  • 2. Data: 2007-05-23 11:53:25
    Temat: Re: osoba podejrzewana
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Czy moze mi ktos podac jakies linki do stron lub informacje o osobie
    > podejrzewanej? Z gory dziekuje :)

    oo - tutaj masz jeden ;-)
    http://wiadomosci.onet.pl/1538570,11,1,1,item.html

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 3. Data: 2007-05-23 16:01:41
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > witam
    >
    > Czy moze mi ktos podac jakies linki do stron lub informacje o osobie
    > podejrzewanej? Z gory dziekuje :)

    A o co konkretnie ci chodzi??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2007-05-24 11:40:21
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    b...@o...pl napisał(a):
    > witam
    >
    > Czy moze mi ktos podac jakies linki do stron lub informacje o osobie
    > podejrzewanej? Z gory dziekuje :)

    www.lepper.com.pl

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie

  • 5. Data: 2007-05-24 16:37:38
    Od: b...@o...pl

    Ok, linków mi starczy ;-). Moze jakas teoria?

  • 6. Data: 2007-05-24 18:21:42
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    Ok, linków mi starczy ;-). Moze jakas teoria?

    Żadna. Osoba podejrzana to osoba której się stawia zarzut popełnienia
    wykroczenia. A osoba podejrzewana to takie nic.

  • 7. Data: 2007-05-24 21:53:01
    Od: b...@o...pl

    > Żadna. Osoba podejrzana to osoba której się stawia zarzut popełnienia
    > wykroczenia. A osoba podejrzewana to takie nic.

    !!!!! O MATKO !!!!!!! ZA DUZA JESTEM NA BAJKI !!!!!!!

    Osobie podejrzanej nie przedstawia sie zarzutów! Osobą podejrzaną jest
    osoba, którą podejrzewa się o popełnienie przestępstwa, ale wobec
    której nie wydano jeszcze postanowienia o przedstawieniu zarzutów.

    Postanowienie o przedstawieniu zarzutów jesli juz stawia sie
    podejrzanemu.

    Czy jest tu jakich fachowiec?

  • 8. Data: 2007-05-26 12:02:38
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]

    !!!!! O MATKO !!!!!!! ZA DUZA JESTEM NA BAJKI !!!!!!!

    Osobie podejrzanej nie przedstawia sie zarzutów!

    O czymś takim jak wykroczenie słyszałaś? Zajrzyj może do KPoW a potem
    pokrzykuj, bo robisz z siebie gówniarę.

  • 9. Data: 2007-05-28 17:30:19
    Od: b...@o...pl

    > O czymś takim jak wykroczenie słyszałaś? Zajrzyj może do KPoW a potem
    > pokrzykuj, bo robisz z siebie gówniarę.

    A o czyms takim jak kpk slyszales? Jako gowniara po prostu nie
    wspomnialam ze chodzi mi o osobe podejrzewana w procesie. Straszne.

  • 10. Data: 2007-05-29 17:01:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]

    A o czyms takim jak kpk slyszales? Jako gowniara po prostu nie
    wspomnialam ze chodzi mi o osobe podejrzewana w procesie. Straszne.

    Nadal nie rozróżniasz osoby podejrzanej od podejrzewanej. Typowa rozmowa z
    blondynką;))