  • 1. Data: 2008-11-06 14:01:51
    Temat: orzeczenie o niepełnosprawności
    Od: "IKA" <i...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich
    Obecnie pracuje zawodowo.
    Zachorowalam powaznie i jestem juz po operacji.
    Dostaje rente rodzinna po zmarlym mezu.
    -Czy moge złożyć wniosek i starac się o orzeczenie o stopniu
    niepełnosprawności na siebie i czy w moim przypadku nie bedzie to
    w niczym przeszkadzac?
    -Tzn. czy nadal bede uprawniona do renty po mezu?
    -Czy np. po ustaleniu stopnia niepełnosprawności bede mogla dalej pracowac?
    -Czy pracodawca bedzie mial jakies przywileje, jesli bedzie mnie zatrudnial
    z orzeczeniem o niepełnosprawności?

    -Zbierajac to wszystko razem: czy moge byc na rencie rodzinnej, miec
    orzeczenie o stopniu niepelnosprawnosci i nadal pracowac?
    -A jesli tak, to jakie warunki nalezy spelnic, by takie orzeczenie uzyskac,
    czy musze być na ciągłym zwolnieniu, czy mogę w chwilach, gdy się będę
    lepiej czula, wracac do pracy? Najprawdopodobniej będę musiała być
    naswietalana i poddana chemioterapii.

    Duzo pytan ale mam na utrzymaniu jeszcze nieletnie dzieci i chcialabym, by,
    (skoro juz sie tak stalo) nic nie stracic a raczej skorzystac.
    Z powazaniem