  • Data: 2011-09-20 15:30:24
    Temat: oryginał, kopia, kserokopia?
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dałem się dzisiaj spuścić na drzewo panience z okienka w Wydziale
    Komunikacji. Byłem zgłosić "zbycie pojazdu". Na stronach internetowych
    piszą, że trzeba dołączyć kopię umowy k-s. No to dołączyłem kopię.
    Pani mi powiedziała, że to nie kopia, a kserokopia, a kopia, to jest ta,
    z oryginalnym podpisem kupującego.
    Ponieważ było to szybko, to się dałem zbajerować i poszedłem z kwitkiem.

    Tymczasem...
    Skoro na umowie piszemy "sporządzono w dwóch jednobrzmiących
    egzemplarzach...", to moim zdaniem oba są oryginałami.

    Czy dobrze mi się wydaje?
    Jeśli tak, to jak powalczyć z niekompetencją i arogancją urzędasów?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.