  • Data: 2011-09-20 19:48:00
    Temat: Re: oryginał, kopia, kserokopia?
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-20 17:30, Maruda pisze:
    > Dałem się dzisiaj spuścić na drzewo panience z okienka w Wydziale
    > Komunikacji. Byłem zgłosić "zbycie pojazdu". Na stronach internetowych
    > piszą, że trzeba dołączyć kopię umowy k-s. No to dołączyłem kopię.

    Ja mam do WK jakieś 15km, więc taniej wychodzi wysłać listem poleconym
    niż pojechać. Po raz pierwszy wysłałem samą kopię umowy kupna-sprzedaży
    poświadczoną za zgodność z oryginałem przeze mnie. W odpowiedzi
    otrzymałem formularz do wypełnienia. Wypełniłem go i wysłałem. Po kilku
    dniach otrzymałem powyższą kopię umowy z odpowiednimi pieczątkami i
    podpisami świadczącymi o przyjęciu przez WK.

    Podsumowując, zero problemu.

    Czesławek