    From: "news.tpi.pl" <r...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: opuszczenie mieszkania przez wynajmujacego
    Date: Sat, 1 Mar 2003 12:26:25 +0100

    Mam problem z wynajmujacym. Przestal mi placc za wynajem mieszkania i zalega
    za 3 miesiace. Dalem mu wymowienie i termin. Nie wyprowadzil sie bo tlumaczy
    mi, ze nie ma gdzie. Co moge z tym zrobic? Jak go wyrzucic? XCaly czas uzywa
    mojego mieszkania (prad, woda, gaz) nie placac za nic. Nie chodzi mi o
    odzyskanie pieniedzy, ktore jest mi winien ale o odbior mojego wlasnego
    mieszkania!!!
    Moze macie jakis sensowny pomoc jak go zmusic do wyniesienia sie? Sprawa
    jest POWAZNA!

    rr