  • Data: 2003-03-01 12:51:47
    Temat: Re: opuszczenie mieszkania przez wynajmujacego
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam problem z wynajmujacym. Przestal mi placc za wynajem mieszkania i
    zalega
    > za 3 miesiace. Dalem mu wymowienie i termin. Nie wyprowadzil sie bo
    tlumaczy
    > mi, ze nie ma gdzie. Co moge z tym zrobic? Jak go wyrzucic? XCaly czas
    uzywa
    > mojego mieszkania (prad, woda, gaz) nie placac za nic. Nie chodzi mi o
    > odzyskanie pieniedzy, ktore jest mi winien ale o odbior mojego wlasnego
    > mieszkania!!!
    > Moze macie jakis sensowny pomoc jak go zmusic do wyniesienia sie? Sprawa
> [...]

    Zapukac, wejsc sprytem (nie sila!).
    Bety przez drzwi (nic nie zniszczyc), wymienic zamki i po sprawie.
    Niech Cie skarzy (tylko o co?).

    Ew. pod nieobecnosc otworzyc drzwi, zrobic spis gratow
    (swiadkowie), ladnie spakowac i wyniesc do piwnicy.
    Oczywiscie piwnice udostepnic by mogl zabrac graty.

    Niestety bedac wlascicielem lokalu jestes na gorszej pozycji
    od przyslowiowego dozorcy...