  • 21. Data: 2006-05-01 13:46:08
    Temat: Re: oprogramowanie typu "bundled"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Jesteś zdania, że Adobe jest z drewna - jak kaczka? ;-))

    Raczej spodziewam się, że żaden się nie odważy poświęcić życia dla
    firmy, więc przegrają ordalia walkowerem ;)

  • 22. Data: 2006-05-01 14:12:11
    Temat: Re: oprogramowanie typu
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@N...gazeta.pl>

    > Złamanie zasad przyswojonych przez policję na szkoleniu MS/BSA?

    pytam powaznie, skoro twierdzisz ze za legalnie uzyskany program mozna
    otrzymac wyrok i pojsc siedziec to badz laskaw rzucic ustawa i art..

  • 23. Data: 2006-05-01 16:39:03
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Przemysław Rokicki" <p...@N...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:e354vr$m7b$1@inews.gazeta.pl...

    > pytam powaznie, skoro twierdzisz ze za legalnie uzyskany program mozna
    > otrzymac wyrok i pojsc siedziec to badz laskaw rzucic ustawa i art..

    Przyjmijmy dla Twojego użytku, że jest odwrotnie: legalność uzyskania
    programu wystarczy żeby nie pójść siedzieć.
    Teraz się zastanów nad swoim pytaniem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 24. Data: 2006-05-01 17:09:39
    Od: tomek <tomek-a@USUN_TOgazeta.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Przyjmijmy dla Twojego użytku, że jest odwrotnie: legalność uzyskania
    > programu wystarczy żeby nie pójść siedzieć.
    > Teraz się zastanów nad swoim pytaniem.

    Czy zakup skanera (który sie okazuje ze jest zepsuty) wraz z
    oprogramowaniem (na stornie Canona jest wyraźnie napisane, że jest ono
    dołączane) i do tego mam fakturę zakupu (na fakturze jak da radę
    napisane, że dołączone takie a takie oprogramowanie) to czy zakup jest
    legalny i wszystko jest ok ?
    Do tego czy jeśli sprzedawca wystawia fakturę na zakupiony sprzęt i
    dołożone do niego oprogramowanie to wszystko jest legalnie ?

    --
    pozdrawiam
    tomek

  • 25. Data: 2006-05-01 18:51:03
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Wejdz sobie na:
    > http://www.cortland.com.pl
    >
    > I wyszukaj ile kosztuje PS Elements 4.
    > Ja widze go w promocji za 258 zeta.

    To opragromowanie tak naprawdę to jest nic nie warte, zamiast dawać 285 zł
    ściągni sobie Gipma a jak nie chcesz używać tego programu to masz też za
    darmo :
    IrfanView i ownież całkowicie za darmo PhotoFilter.A jeżeli już mocno chcesz
    zapłacić to kup filtry do photoschopa i wykorzystaj je w IrfanView /darmowe
    filtry tez są/.
    Moim zadniem PS Elements 4 to prgram za któru nie warto dać nawet 1 grosz.
    abul

  • 26. Data: 2006-05-01 19:28:36
    Od: tomek <tomek-a@USUN_TOgazeta.pl>

    anakonda napisał(a):
> [...]
    > ściągni sobie Gipma a jak nie chcesz używać tego programu to masz też za

    Instalowałem Gimpa i otwierając w nim plik PSD robi się KUPA.
    Być może dlatego, że nie obsługuje filtrów 8bf a i takie do niego nie
    podchodzą z tego co wyczytałem na stronie tego pluginu w wersji 3.0.

    > IrfanView i ownież całkowicie za darmo PhotoFilter.A jeżeli już mocno chcesz

    Z InfranView korzystam (jako przeglądarka obrazków) i ładnie pokazuję
    pliki Photoshopa ale nie ma żadnej możliwości przesuwania warstw i
    edycji warstw tekstowych, a właśnie do tego potrzebuję programu, a nie
    tylko do podejrzenia pliku PSD.
    PhotoFilter też już testowałem i nie nadaje się.
    Jak do tej pory nie znalazłem nic poza PS Elements.

> [...]
    > filtry tez są/.
    > Moim zadniem PS Elements 4 to prgram za któru nie warto dać nawet 1 grosz.

    Bez niego nie otworzę PSD i nie poprzesuwam warstw, tak aby zobaczyć
    pełne tło pod jakimś logo czy tekstem, nie wyedytuję treści tekstu itp.
    A do tego jest mi to potrzebne.
    GIMP byłby najlepszym rozwiązaniem ale sobie nie radzi :(

    --
    pozdrawiam
    tomek

  • 27. Data: 2006-05-01 19:35:30
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Instalowałem Gimpa i otwierając w nim plik PSD robi się KUPA.

    Sprawdz jeszcze Paint Shop Pro.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 28. Data: 2006-05-01 19:40:23
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "anakonda" <a...@o...pl> writes:

    [...]

    > zamiast dawać 285 zł ściągni sobie Gipma

    Gimpa, bo nie znjadzie :>

  • 29. Data: 2006-05-02 08:32:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Przyjmijmy dla Twojego użytku, że jest odwrotnie: legalność uzyskania
    > programu wystarczy żeby nie pójść siedzieć.

    nie, przyjmijmy prawde a nie wp. ludziom glupoty. Jezlei program uzyskal
    legalnie to nie ma szans na jaki kolwiek wyrok, moze sie conajwyzej
    sprzeczac na droze cywilnej.

    P.

  • 30. Data: 2006-05-02 08:57:16
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > nie, przyjmijmy prawde a nie wp. ludziom glupoty. Jezlei program uzyskal
    > legalnie to nie ma szans na jaki kolwiek wyrok, moze sie conajwyzej
    > sprzeczac na droze cywilnej.

    Kupno oryginalnego nośnika Office na giełdzie jest legalnym uzyskaniem
    programu?