  • 1. Data: 2006-04-30 18:06:03
    Temat: Prawo pierwokupu
    Od: "martyna.b" <m...@g...pl>

    Jestem współwłaścicielem nieruchomości (1/4 udziałów). Chcę swoje udziały
    sprzedać. Czy pozostali współwłaściciele mają prawo pierwokupu z racji tego,
    że są współwłaśćicielami? Czy mogę sobie bezkarnie sprzedać swoje udziały
    obcej osobie, nie mówiąc nic pozostałym współwłaścicielom?

  • 2. Data: 2006-04-30 19:33:07
    Temat: Re: Prawo pierwokupu
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "martyna.b" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem współwłaścicielem nieruchomości (1/4 udziałów). Chcę swoje udziały
    > sprzedać. Czy pozostali współwłaściciele mają prawo pierwokupu z racji
    > tego,
    > że są współwłaśćicielami?

    nie , chyba ,ze to gospodarstwo rolne to art 166 kc

    Czy mogę sobie bezkarnie sprzedać swoje udziały
    > obcej osobie, nie mówiąc nic pozostałym współwłaścicielom?

    tak jst art. 198 kc