  • 1. Data: 2007-02-23 09:34:12
    Temat: Sklep regularnie umieszcza inne ceny na metkach przy towarze, a inne się kasują z kodu kreskowego
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    Czy mozna cos z ty mzrobic poza zgłoszeniem do Inspekcji Handlowej ?

    Jest to o tyle irytujące ze przy kasie co chwila trzeba cos reklamować. Juz
    nie mowie o ty mże sklep honoruje cene z metki, po prostu mozna zrezygnowac
    z zakupu ale poniewarz jest to czeste to mozna się zirytowac :-)

    Poza tym czy sklep (spożywczy) może odmówic mi wystawienia faktury powołując
    się na to że nie prowadze działalnosci gospodarczej.

    A.

  • 2. Data: 2007-02-23 10:38:23
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Arek Margraf porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy mozna cos z ty mzrobic poza zgłoszeniem do Inspekcji Handlowej ?
    Zmienic sklep
    > Poza tym czy sklep (spożywczy) może odmówic mi wystawienia faktury powołując
    > się na to że nie prowadze działalnosci gospodarczej.
    Nie
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-23 10:57:17
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ermcgd$e11$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >

    > Poza tym czy sklep (spożywczy) może odmówic mi wystawienia faktury
    > powołując się na to że nie prowadze działalnosci gospodarczej.

    W osiedlowym sklepie robili takie numery na weekend, od piatku do niedzieli
    np. masło kosztowało o 20gr wiecej niż na cenie (metka)

    Jak to odkryłem poczekałem i na nastepny weekend to samo, więc zrobiłem
    specjlanie zakupy
    i przy kasie zrobiłem karczemną awanture, oczywiście nie obrażając kasjerek
    bo one za 500zł miesicecznie sa bogu ducha winne.
    Zlecieli sie kierownicy kierowniczki itd, chcieli szybko mnie uciszyć ze to
    zalatwią na zapleczu itd
    A ja jeszcze głośniej, za chwile jakiś klient zorientował się że on też
    "zabulił" o 15gr na mleku.

    Był przypadkowo jakis policjant na miesjcu ( prywatnie) i zapytał czy
    składamy doniesienie.
    Więc przy tych emocjach wszyscy oczywiscie, policjant wezwał kolegów z PG,
    oni wpadli zamkneli sklep
    policzyli towar zabezpieczyli wydruki z kas fiskalnych.
    Okazało sie pożniej że oszukiwali klientów a i za towar nie płacili,
    jedengo zamkneli drugiego szukają, oczywiście włascicieli tej nedznej sieci
    delikatesów.

    PabloGT

  • 4. Data: 2007-02-23 16:51:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli da się dowieść, ze to celowe działanie, to mamy do czynienia z oszustwem
    przy sprzedaży. Do kwoty 100 zł - wyjątkowo, jak na oszustwo - stanowi to
    wykroczenie.

  • 5. Data: 2007-02-23 22:39:27
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli da się dowieść, ze to celowe działanie, to mamy do czynienia z oszustwem
    > przy sprzedaży. Do kwoty 100 zł - wyjątkowo, jak na oszustwo - stanowi to
    > wykroczenie.

    Przy oszustwie przeciez nie ma znaczenia kwota, chocby na jeden grosz
    nas swiadomie oszukali to popelniaja przestepstwo.

    Jacek

  • 6. Data: 2007-02-24 11:24:42
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    castrol napisał(a):
    > Przy oszustwie przeciez nie ma znaczenia kwota, chocby na jeden grosz
    > nas swiadomie oszukali to popelniaja przestepstwo.

    nie przy każdym - art.134 kw

    KG

  • 7. Data: 2007-02-24 14:47:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Przy oszustwie przeciez nie ma znaczenia kwota, chocby na jeden grosz nas
    > swiadomie oszukali to popelniaja przestepstwo.

    Właśnie z tego powodu zaznaczyłem, ze wyjątkowo. Jest kilka wyjątków od tej
    zasady.

  • 8. Data: 2007-02-24 15:16:55
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 23 Feb 2007 11:57:17 +0100, PabloGT napisał(a):

    > oczywiście włascicieli tej nedznej sieci
    > delikatesów.

    Mozna zapytac jakiej? :)
    --
    marcin

  • 9. Data: 2007-02-24 22:41:18
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Właśnie z tego powodu zaznaczyłem, ze wyjątkowo. Jest kilka wyjątków od tej
    > zasady.

    Zapoznalem sie z art 134 KW i rzeczywiscie masz racje :)

    Jacek

  • 10. Data: 2007-02-24 22:41:37
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    kam napisał(a):

    > nie przy każdym - art.134 kw

    Dzieki, teraz juz rozumiem wypowiedz Roberta.

    Jacek