  • 1. Data: 2002-05-24 08:08:56
    Temat: opoznienie w budownie mieszkania - czy moge domagac sie czegos w zamian?
    Od: Darek <e...@p...gazeta.pl>

    Witam
    Podpisalem umowe ze spoldzielnia mieszkaniowa na budowe mieszkania.
    Wkrotce jednak mija termin oddania mi kluczy i odnosze wrazenie,
    ze nie wyrobia sie na czas. Czy przysluguje mi prawo do jakiegos
    zadoscuczynienia w zwiazku z niewywiazaniem sie przez spoldzielnie z
    umowy.
    Niestety w umowie napisane sa tylko moje obowiazki i kary wynikajace
    z nieterminowego wplacania pieniazkow, natomiast nic nie jest
    powiedziane o
    karach, jesli natomiast oni nie wyrobia sie na czas. Wazniejsze
    obowiazki sp-ni
    "spoldzielnia ustala termin oddania lokalu na II kwartal 2002"
    "egzekwowania od wykonawcy harmonogramu robot"
    itd, ale te sa najwazniejsze.
    Czy moge domagac sie jakiegos zadoscuczynienia od sp-ni?
    Jesli musialbym wystapic na droge sadowa to jak oceniacie moje
    szanse i czy warto?
    --
    pozdrawiam i dziekuje
    Darek