  • 1. Data: 2002-05-23 21:40:54
    Temat: Pprosze poradźcie !!! - pilne
    Od: "Lev-al" <l...@f...onet.pl>

    Witam wszystkich prawników i nie tylko,

    mam malutkie pytanie. Co zrobic, jezeli koncalearia, w ktorej byla
    prowadzona moja sprawa, przestala istniec w miejscu w ktorym sie znajdowala.
    Co prawda tablica jeszcze wisi, ale o zadnej porze dnia nikt nie otwiera
    domofonu, a i wszytskie telefony w tej kancelarii sa niedostepne. Adwokat
    mnie o niczym nie poinformowal (jak np. zmiana adresu kancelarii czy cos w
    tym rodzaju). Potrzebuje sie skontaktowac, ale nie mam jak... Czyzbym
    zostala "wyrolowana" ??? Przez prawnika ??? Az sie wierzyc nie chce ?

    Pozdrawiam
    Leval

  • 2. Data: 2002-05-24 07:51:06
    Temat: Re: Pprosze poradźcie !!! - pilne
    Od: "JELO" <m...@h...pl>

    Skntaktuj sie z izba adwokacka w twoim rejonie i tam sie spytaj a napewno
    ci udziela wlasciwych informacji