  • 1. Data: 2002-05-23 19:30:49
    Temat: aresztowany.com
    Od: "Ja_NoSiK" <j...@p...onet.pl>

    czy mozna pozwac za znieslawienie a np. wpisanie danych na
    www.aresztowany.com

  • 2. Data: 2002-05-23 21:14:37
    Temat: Re: aresztowany.com
    Od: "Ja_NoSiK" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości
    .pl...

> [...]
    >
    > UWAGA: Żadne (absolutnie ŻADNE) dane osobowe nie są zapisywane ani
    > archiwizowane na serwerze obsługującym serwis. Strona, którą widzisz
    > została dynamicznie wygenerowana tylko na Twój użytek i NIE ISTNIEJE na
    > serwerze. Jedyną osobą, do której możesz mieć żal, to ta która wpisała
    > adres w oknie Twojej przeglądarki. Rozejrzyj się. Jest tam ktoś poza Tobą
    ?
    > Aby dowiedzieć się jak to działa kliknij tutaj. Jeśli ktoś nadal bardzo
    > pragnie coś napisać to proszę tutaj !
    >

    > Kliknij sobie w tamto "tutaj" i przeczytaj nim zaczniesz zadawac niemadre

    juz to czytalem - tylko niezbyt jasno to jest napisane - jesli sie nie myle
    to nie ma sie do tego podstaw aby kogos pozwac

  • 3. Data: 2002-05-23 22:16:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

  • 4. Data: 2002-05-24 10:28:00
    Od: g...@a...eu.org (Gerard)

    Ja_NoSiK napisał(a):
    > juz to czytalem - tylko niezbyt jasno to jest napisane

    Jaśniej już nie można tego napisać :)

    > jesli sie nie myle
    > to nie ma sie do tego podstaw aby kogos pozwac

    Nie ma. Stronka udostępnia kilka szablonów dokumentów, do których Ty
    sam wpisujesz swoje dane. Jeśli więc chcesz kogoś pozwać o zniesławienie,
    to tylko siebie :)

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 5. Data: 2002-05-24 11:29:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    > juz to czytalem - tylko niezbyt jasno to jest napisane - jesli sie nie
    > myle to nie ma sie do tego podstaw aby kogos pozwac

    Ta strone mozna porownac do kartki papieru o tresci:

    Obywatel ..................................... zostal aresztwany za
    popelnienie wielu przestepmstw takich jak ble bleble...

    I w miejsce kropek kazdy moze wpisac sobie dowolne imie i nazwisko. A ty
    chcerz teraz podac do sadu drukarnie ktora wydrukowala te kartki bo ktos
    sobie ciebie tam wpisal.

  • 6. Data: 2002-05-24 11:42:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Gerard wrote:

    > Jaśniej już nie można tego napisać :)

    gdzies czytalem dosc ciekawe wyniki jakis tam badan z ktorych wynikalo ze
    instrukcje do magnetowidu rozumie 15% polakow, sposob zazywania lekow 50%,
    a instrukcje wypelnia pit-a cos kolo 20%

    nie wymagaj wiec zbyt wiele - wiekszosc zawsze ma racje, taki mamy ustroj.

  • 7. Data: 2002-05-24 14:56:28
    Od: "Ja_NoSiK" <j...@p...onet.pl>

    nie ja niechce nikogo pozwac tylko sie pytam z ciekawosci

    --
    Ja_NoSiK

    Uzytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisal w wiadomosci
    a.pl...