  • 1. Data: 2005-05-12 12:49:37
    Temat: opłata sądowa?
    Od: "nurich" <n...@t...pl>

    Witam,
    przy podpisaniu aktu notarialnego stwierdzającego własnosć mieszkania
    notariusz pobrał ode mnie oplate sądową od wniosku o wpis do ksiegi
    wieczystej (jakieś 1200), a także oplate 40 zł za zalożenie księgi.
    Mieszkanie od dewelopera posiada już księgę wieczystą. Czy rzeczywiście ja
    jako kupujący ponoszę zawsze taką opłatę?
    dziekuję z góry za odpowiedzi

  • 2. Data: 2005-05-12 14:38:42
    Temat: Re: opłata sądowa?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    nurich napisał(a):
> [...]
    > Mieszkanie od dewelopera posiada już księgę wieczystą. Czy rzeczywiście ja
    > jako kupujący ponoszę zawsze taką opłatę?

    Nie tyle jako kupujący, co jako ten, który składa wniosek o wpis do
    księgi wieczystej.
    Na pewno to mieszkanie miało księgę? Nie budynek (cała nieruchomość)?

    KG