  • Data: 2007-08-12 04:53:10
    Temat: once again : windykatorzy
    Od: "ewelina" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    sorki ze zaczynam nowy watek na ten sam temat ale poprzedni przechodzi wojne
    pomiedzy paroma osobami w kwestiach moralnych i moj ostatni post zdaje sie
    byc nie zauwazalny ....

    Art. 118. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin
    przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe
    oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej -- trzy
    lata.

    wszystkie odpowiedzi mowia o przedawnieniu... z tego co wynika z ustawy jest
    to 10 lat. czy ja nie umiem zinterpretowac? sory pogubilam sie.... czy ktos
    moglby mi to wyjasnic?

    a moze to chodzi o uslugi okresowe?-chociaz nie wydaje mi sie...

    ewelina