  • 1. Data: 2007-08-12 04:53:10
    Temat: once again : windykatorzy
    Od: "ewelina" <e...@o...eu>

    sorki ze zaczynam nowy watek na ten sam temat ale poprzedni przechodzi wojne
    pomiedzy paroma osobami w kwestiach moralnych i moj ostatni post zdaje sie
    byc nie zauwazalny ....

    Art. 118. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin
    przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe
    oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej -- trzy
    lata.

    wszystkie odpowiedzi mowia o przedawnieniu... z tego co wynika z ustawy jest
    to 10 lat. czy ja nie umiem zinterpretowac? sory pogubilam sie.... czy ktos
    moglby mi to wyjasnic?

    a moze to chodzi o uslugi okresowe?-chociaz nie wydaje mi sie...

    ewelina

  • 2. Data: 2007-08-12 07:47:39
    Temat: Re: once again : windykatorzy
    Od: opix <o...@c...nl>

    ewelina wrote:

> [...]
    > czy ktos moglby mi to wyjasnic?
    >
    > a moze to chodzi o uslugi okresowe?-chociaz nie wydaje mi sie...

    zapoznaj sie z tekstem na tej stronie
    http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/13310
    --
    ===opix===

  • 3. Data: 2007-08-12 10:17:37
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Sun, 12 Aug 2007 05:53:10 +0100, "ewelina" <e...@o...eu>
    wrote:

    >wszystkie odpowiedzi mowia o przedawnieniu... z tego co wynika z ustawy jest
    >to 10 lat. czy ja nie umiem zinterpretowac? sory pogubilam sie.... czy ktos
    >moglby mi to wyjasnic?

    Wszystko jest w archiwum grupy, sprawa wałkowana wielokrotnie.
    Ogólnie: 2 lata, w niektórych sądach 3 lata. Ale poczytaj archiwum.
    Znajdziesz też praktyczne wskazówki, jak się zachować.

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 4. Data: 2007-08-12 16:10:00
    Od: "ewelina" <e...@o...eu>

    serdeczne dzieki.... wszystko juz wiem!!
    ewelina